Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, możesz skontaktować przez przez formularz lub numer telefonu.

Regulaminowy czas realizacji Twojego zamówienia wynosi od 2-6 dni roboczych. Faktyczny czas realizacji wynosi natomiast najczęściej 2-3 dni.
Składają się na niego kolejne etapy - produkcja zamówienia zgodnie z projektem, weryfikacja produktu oraz wysyłka z dostawą.

Tak, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie trafiło do produkcji. Aby dokonać zmiany, należy niezwłocznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. Adres e-mail oraz numer telefonu znajdują się w zakładce ""Kontakt"". Zmiany mogą obejmować np. literówki, błędy ortograficzne oraz minimalne zmiany w całości projektu.

Zamówienie możesz anulować tylko w sytuacji, gdy nie trafiło jeszcze do produkcji.
Podobnie, jak w przypadku dokonywania zmian, w celu anulowania zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. Adres e-mail oraz numer telefonu znajdują się w zakładce "Kontakt".

Tak, na produkty z wadami produkcyjnymi Klient może złożyć reklamację.
W tym celu udaj się do zakładki Zwroty i Reklamacje i postępuj zgodnie z instrukcją.

Wszystkie nasze produkty nie są prefabrykowane.
Realizujemy je bezpośrednio pod zamówienie klienta, dlatego jego zwrot nie jest możliwy.

W takiej sytuacji konieczne skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub przez czat.
Możesz także skorzystać z formularza widocznego po prawej stronie ekranu.

Nasze szkło jest wykonane z wysokiej jakości akrylu.
Płytka plexi wykonana jest z tworzywa organicznego o grubości 3mm. Posiada piękne niebieskie wykończenie. Więcej na ten temat przeczytasz w zakładce O PRODUKCIE

Zdecydowanie tak. Przykładamy dużą uwagę do tego, aby nasze produkty były bardzo dobrze zabezpieczone. Szkło wysyłamy do Ciebie w ekologicznym, kartonowym opakowaniu. Wnętrze jest wypełnione w taki sposób, aby ramka nie uszkodziła się podczas transportu.
Produkt, który otrzymasz, będzie także z jednej strony (z tyłu) posiadał fabryczną folię, aby zniwelować ryzyko uszkodzeń. Pamiętaj, aby zerwać ją i cieszyć się pięknie wyglądającym szkłem.

Korzystamy z najnowocześniejszych urządzeń do druku UV i dbamy o jak najwyższą jakość wykonania. Wiele zależy jednak od jakości fotografii, której użyjesz w swoim projekcie.
Zadbaj o to, aby zdjęcie było w dużym rozmiarze (rozdzielczości), wyraźne oraz nieskompresowane.
Pamiętaj, że im większy format ramki, tym większa powinna być rozdzielczość zdjęcia.
Jeśli masz wątpliwości czy Twoje zdjęcie będzie odpowiednie, po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj naszych ekspertów.

Kod rabatowy naliczany jest dla całości zamówienia (z wyłączeniem kosztów przesyłki).
Wpiszesz go po przejściu do kasy (w zakładce wyboru adresu dostawy i metody płatności).
Poprawnie wpisany kod rabatowy automatycznie obniży wartość zamówienia.

Masz pytanie?